حجت الاسلام جمالی:
انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری می تواند زمینه تحولات واقعی را فراهم کند
حجت الاسلام جمالی رئیس شورای ائتلاف انقلاب و رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی استان بوشهر در تجمع فرهنگیان جبهه انقلاب که در محل ستاد فرهنگیان برگزار شده بود سخنرانی کرد.
كدخبر: 68879
1400/03/26

به گزارش مبشرین،حجت الاسلام جمالی رئیس شورای ائتلاف انقلاب و رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی استان بوشهر در تجمع فرهنگیان جبهه انقلاب که در محل ستاد فرهنگیان برگزار شده بود اظهار کرد: هشت سال است که کشور بخاطر ناکارآمدی و ناتوانی دولتمردان دچار رکود و سکون شده و هیچ حرکت رو به رشدی که بتواند امید و اعتماد را به نسل جوان برگرداند نمی بینیم.

وی افزود : انتخاب حضرت آیت‌الله رئیسی  می تواند بار دیگر امید و اعتماد را به همه آحاد و افشار جامعه بویژه فرهنگیان عزیز، برگرداند.

جمالی ضمن تقدیر از مسوولین ستاد فرهنگیان استان ابراز امیدواری نمود جایگاه فرهنگیان در دولت آیت الله رئیسی، جایگاه ویژه و قابل قبولی باشد.

علی موحدی رئیس ستاد فرهنگیان جبهه انقلاب استان بوشهر هم طی سخنانی گفت:  اکثریت فرهنگیان استان بوشهر در حال ایفای نقش موثر و کلیدی خود در ایجاد شور ونشاط انتخاباتی و حضور حداکثری آحاد جامعه پای صندوقهای رای هستند و قطعا این حضور که نماد جمهوریت نظام است منجر به انتخاب گزینه اصلح یعنی حضرت آیت الله رئیسی خواهد شد. 

موحدی از حضور فرهنگیان درفضاهای مجازی وحقیقی حوزه تبلیغات انتخاباتی تقدیر و اظهار داشت: این اقدام شما مصداق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برتواصی به حق است.

فاطمه عاشوری فرزند شهید والا مقام حاج شیخ ابوتراب عاشوری سخنران دیگر این همایش بود؛  وی خطاب به حاضران در همایش گفت: امروز شرکت در انتخابات، و حضور در پای صندوقهای رأی و دعوت آحاد مردم به حضور و مشارکت در انتخابات، بر همه افراد جامعه تکلیف شرعی است.

استاد مکتب فاطمیه افزود : انتخاب ما باید موجب شادی قلب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که صاحب اصلی این کشور است، بشود. 

این فعال فرهنگی ادامه داد: ارواح مطهر شهدا ناظر بر رفتارو کردار ماست و برای تحقق آرمانهای شهیدان باید در جذب و حضور حداکثری مردم تلاشی دو چندان داشته باشیم.

منبع: