جامعه فرهنگیان جبهه انقلاب بدون هرگونه چشمداشتی در صحنه انتخابات حضور موثر دارند
در پنجمین شب از برنامه شبهای انتخاباتی ، نشستهای بصیرتی که در محل ستاد فرهنگیان جبهه انقلاب استان بوشهر برگزار شد
كدخبر: 68877
1400/03/24

به گزارش مبشرین، علی موحدی رئیس ستاد فرهنگیان شورای ائتلاف استان بوشهر اظهار کرد :  علی رغم همه کمبودها و مشکلات و نواقصاتی که در خدمات رفاهی فرهنگیان عزیز دارند اما بخاطر تکلیف دینی و ملی  و خواسته مقام معظم رهبری با همه ظرفیتهای وجودی خویش در صحنه های مورد نیاز نظام مقدس از جمله انتخابات ریاست جمهوری ، حضوری موثر دارند .

موحدی افزود : فرهنگیان برای  پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 4000 شهید تقدیم کرده اند و قطعا حضور در انتخابات هم در راستای پایداری نظام مقدس و تحقق آرمانهای همکاران شهید خود می دانند   رئیس ستاد فرهنگیان جبهه انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن تاکید بر ارتقاء منزلت ، کرامت و جایگاه واقعی معلمان در جامعه گفت : بانک فرهنگیان ، بیمه فرهنگیان و حداقل یک بیمارستان فرهنگیان در مرکز استانها از جمله انتظارات جامعه فرهنگیان از دولت انقلابی خواهد بود.

در ادامه دکتر هاشمی فرد دبیر شورای وحدت و استاد دانشگاه گفت : زیر بنای هر کشوری معلمان آن کشور هستند و محور توسعه در همه ابعاد معلمان جامعه می باشند.

دکتر هاشمی فرد ضمن بیان مجاهدت‌ها و رشادتهای بی بدیل معلمان  اظهار کرد : هر کشوری بخواهد پیشرفت داشته و در جامعه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد باید دغدغه‌های معلمان خود را به حداقل برساند. دبیر شورای وحدت افزود : همه ارکان جامعه بر شانه های ستبر معلمان ایستاده اند .
دکتر جشنی پور فعال رسانه ای استان نیز طی سخنانی به تشریح فضای انتخاباتی در سطح کشور و استان پرداخت و اظهار کرد : فضای رسانه ای ، فضای پیچیده ای است  و می تواند تأثیر بسزایی در هدایت افکار عمومی به سمت کاندبدای مورد نظر داشته باشد.
وی رسانه های جبهه انقلاب را در صحنه خواند و بیان کرد : الحمد لله فضای مطلوبی بر جامعه رسانه ای استان حاکم است.

منبع: