اگر اینترنت ندارید تلفنی از نمایشگاه مجازی قرآن خرید کنید
سامانه تلفنی همیاران خرید، سامانه‌ای است که ویژه خرید از نمایشگاه مجازی قرآن طراحی شده و افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند از این طریق خرید کنند.
كدخبر: 68818
1400/02/11

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا ساعاتی دیگر با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

آغاز نمایشگاه مجازی قرآن تا ساعاتی دیگر به آدرس www.iqfa.ir

این دوره از نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا بر بستر فضای مجازی برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.iqfa.ir از بخش‌های مختلف فروشگاهی و محتوایی نمایشگاه بازدید کنند.

امکان خرید تلفنی برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند

مسئولان نمایشگاه برای دسترسی بیشتر مخاطبان به جز سایت نماشگاه که محل اصلی مراجعه علاقه‌مندان است سامانه تلفنی هم راه‌اندازی کرده‌اند تا کسانی که امکان دسترسی به اینترنت ندارند از این طریق بتوانند از نمایشگاه کسب اطلاع و یا از آن خرید کنند.

مرکز همیاری خرید سامانه تلفنی است که در آن همیاران خرید آماده خدمت‌رسانی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ نسبت خرید و یا کسب اطلاعات اقدام کنند.

حضور ​ ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه دینی و قرآنی

به گزارش فارس نمایشگاه امسال در دو بخش فروشگاهی و محتوایی برگزار می‌شود که بخش فروشگاهی نمایشگاه مربوط به فروش محصولات فرهنگ، مذهبی و دفاع مقدس خصوصاً کتاب است و در این راستا ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه دینی و قرآنی محصولات و خدماتشان را در نمایشگاه امسال عرضه می‌کنند.

همه محصولات ارائه شده در نمایشگاه قرآن با ۲۰ درصد تخفیف ارائه و هزینه پست و ارسال اقلام رایگان است.

منبع: