نمایشگاه مجازی قرآن کریم فردا افتتاح می‌شود+پوستر و تیزر
اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ساعت ۱۱ فردا شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز می‌کند.
كدخبر: 68772
1400/02/10

به گزارش مبشرین، اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ساعت ۱۱ فردا شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه به دلیل موج جدید کرونا به صورت محدود در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و این مراسم به صورت زنده و مستقیم از فضای مجازی و شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

نمایشگاه امسال در بستر فضای مجازی برگزار و علاقه‌مندان از ساعت ۱۲ فردا می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی www.iqfa.ir از بخش‌های مختلف فروشگاهی و محتوایی نمایشگاه بازدید کنند.

بخش فروشگاهی نمایشگاه مربوط به فروش محصولات فرهنگ، مذهبی و دفاع مقدس خصوصاً کتاب است که در این راستا ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه دینی و قرآنی محصولات و خدماتشان را در نمایشگاه امسال عرضه می‌کنند.

از آنجایی که خرید از نمایشگاه امسال به صورت مجازی است، طی هماهنگی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خرید‌های علاقه‌مندان به صورت رایگان برای آنها ارسال می‌شود، همچنین همه محصولاتی که در نمایشگاه امسال ارائه می‌شوند با ۲۰ درصد تخفیف فروخته می‌شود.

اعطای بن خرید به ۱۲ هزار فعال قرآنی

از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده برای نمایشگاه اعطای بن خرید به فعالان قرآنی کشور است که در این راستا ۱۲ هزار فعال قرآنی شناسایی و به آنها بن خرید از نمایشگاه اهدا می‌شود.

برای این دوره از مایشگاه بخش‌های محتوایی در نظر گرفته شده که این بخش‌ها نمایشگاه قرآن را از دیگر نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه کتاب متمایز می‌کند. در بخش محتوایی قرار است خدماتی در حوزه‌های آموزش، حفظ، تلاوت و تفسیر قرآن، کودک و نوجوان، بین‌الملل، مشاوره، پاسخگویی به سؤالات و شبهات و... ارائه شود.

قرآن کتاب رشد و رویش شعار نمایشگاه امسال

نمایشگاه امسال با شعار قرآن کتاب رشد و رویش برگزار می‌شود و پوستر نمایشگاه طی مراسمی با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و شرکت پست جمهور اسلامی ایران از تاریخ ۱۱ لغایت ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری (۱۸ تا ۲۸ ماه مبارک رمضان) برگزار می‌شود.

منبع: