آستان مقدس عباسی جزءخوانی مجازی قرآن برگزار می‌کند
واحد حفظ قرآن آستان مقدس عباسی در روزهای ماه مبارک رمضان جزء‌خوانی روزانه را به صورت مجازی و با مشارکت شماری از حافظان قرآن کریم برگزار می‌کند.
كدخبر: 68407
1400/01/29
به گزارش مبشرین به نقل از شبکه جهانی الکفیل، جواد النصراوی، مدیر مرکز قرآن کریم آستان عباسی اظهار کرد: جزء‌خوانی ترتیل که به دلیل بیماری کرونا، به صورت مجازی و به وسیله حافظان قرآن برگزار می‌شود، با هدف تقویت قابلیت‌های حفظ و تلاوت قرآن کریم و در راستای سلسله فعالیت‌های قرآنی مرکز قرآن آستان مقدس عباسی در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.
 
وی افزود: این برنامه هر روز از طریق برنامه اینترنتی(googl meet) پخش می‌شود و هر روز یک جزء از قرآن کریم تلاوت می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت. یک گروه متخصص قرآنی نیز بر اجرای این برنامه نظارت می‌کنند.
 
شایان ذکر است که مرکز قرآن کریم آستان عباسی در روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی ویژه‌ای تدارک دیده‌ است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرا در می‌آید. این برنامه‌ها شامل محفل‌های انس با قرآن، جزء خوانی و مسابقات قرآنی است که با هدف تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه و کشف استعدادهای قرآنی و کمک به پیشرفت آنها در این ماه مبارک انجام می‌شود./ایکنا
 
برگزاری جزءخوانی مجازی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از سوی آستان عباسی
 
برگزاری جزءخوانی مجازی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از سوی آستان عباسی
منبع: