مدیر آموزش و پرورش دیلم:
تمامی فرهنگیان دیلم در پویش طرح آجر به آجر شرکت کردند
مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: تمامی فرهنگیان این شهرستان با رویکردی خیرخواهانه در طرح سراسری پویش " آجر به آجر" مشارکت گسترده کرده‌اند.
كدخبر: 67999
1400/01/17

به گزارش مبشرین، محمدمهدی محسنی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش آجر به آجر  فرصت انجام مسئولیت اجتماعی تک‌تک افراد جامعه را با هدف افزایش آگاهی و جلب مشارکت داوطلبان به ویژه فرهنگیان در امر مدرسه‌سازی مهیا می‌سازد.
وی بدون اشاره به شمار فرهنگیان و مبلغ مشارکت آنها یادآورشد: این پویش  فرصتی برای همه اقشار جامعه فراهم کرده تا با کمترین مبلغ و حتی پرداخت هزینه یک آجر  جذب حداکثری خیرین را داشته باشد.

محسنی گفت: دراین طرح می‌توان از ظرفیت مردمی و مشارکت خرد در زمینه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استفاده کرد که این مهم باید به عنوان یک فرهنگ اجتماعی بین همه اقشار جامعه ترویج شود.

وی بیان کرد:  امیدواریم همانطور که  مردم بخصوص خیرین این شهرستان در کارهای نیکوکارانه سرآمد بوده‌اند در این پویش سراسری شاهد حضور حداکثری آنها در این عرصه و الگویی برای سایر شهرستان‌ها باشیم.

مدیر آموزش و پرورش دیلم  گفت: سایت طرح آجر به آجر، به نشانی www.ajorBajor.ir جهت تسهیل و  دسترسی خیرین  طراحی شده است که طی فرآیندی از جمله  انتخاب مبلغ مورد نظر، در صورت تمایل ذکر نام و یا بارگذاری تصویر نیکوکار ، می توانند شرکت کنند.

پویش  آجر به آجر با مشارکت جامعه خیرین مدرسه ساز و با هماهنگی سازمان نوسازی کشور به منظور ساخت یا تجهیز مدارس تشکیل شده است.

سایت آجر به آجر و سامانه #۲۴* امکان دریافت کمک های مردمی به صورت آنلاین را فراهم آورده است تا مشارکت همه مردم در این پویش آسان‌تر شود.

منبع: