دوره‌های مجازی مؤسسه قرآنی نسیم سحر برگزار می‌شود
دوره‌های قرآنی مؤسسه نسیم سحر شهر دیر به‌ صورت مجازی در رشته‌های صوت و لحن، روخوانی، حفظ قرآن، تجوید و ... برگزار می‌شود.
كدخبر: 67956
1400/01/16

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، فعالیت مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نسیم سحر دَیّر استان بوشهر از طریق اسکای‌روم در فضای مجازی آغاز شد. ضمناً برای هر کلاس یک گروه در واتساپ تشکیل شده و محتوای آموزشی و هماهنگی‌ها در گروه‌ها نیز انجام می‌شود.

دوره‌های این مؤسسه بر اساس تاریخ ماه‌های قمری در مدت یک‌ماه و ناپیوسته طراحی شده است، به طور مثال دانش‌آموزان می‌توانند در ایام امتحانات خود در دوره‌ها شرکت نکنند و در دوره ماه قمری بعدی حضور داشته باشند.

اوج فعالیت‌های مؤسسه در دوره ماه رمضان است. در تابستان و فصل تعطیلی مدارس نیز برای کل رده‌های سنی آقایان و بانوان از خردسالان، پیش‌دبستان، نوجوانان و بزرگسالان، کلاس‌ها تعریف شده است.

برای دوره ماه شعبان حدود بیست کلاس تشکیل شد و چون آغاز فعالیت‌های مجازی مؤسسه بود، سه مورد از کلاس‌ها حتی با یک داوطلب تشکیل شد.

کلاس‌های مؤسسه در حال حاضر شامل حفظ موضوعی، جزء ۳۰ و حفظ کل، آشنایی با سوره‌های قرآن، روخوانی و ... است. قرآن‌آموزان بعد از ثبت نام، تعیین‌سطح می‌شوند و برای دوره‌ها نیز شهریه‌های حداقلی تعیین شده و افراد کم‌بضاعت نیز به صورت رایگان ثبت نام می‌شوند.

دوره صوت و لحن نیز با حضور مدرسان قرآن، خورشیدی از استان گیلان و حاجی‌زاده از استان فارس برپا می‌شود.

منبع: