امام جمعه اهرم: سیاست امام محوری در محلات اجرا شود
امام جمعه اهرم گفت: در گام دوم انقلاب بحث ارتباط با مساجد و مدارس و صندوق قرض الحسنه بسیار اهمیت دارد و پیش نماز هر محله صرفا پیش نماز نیست، بلکه امام محله است.
كدخبر: 67947
1400/01/16

به گزارش مبشرین، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام بهروز بهروزی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با حجت الاسلام پهلوزاده، امام جمعه اهرم دیدار کرد.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در این دیدار شعار ستاد امر به معروف را حمایت از مطالبه گری عاعلام کرد و گفت: باید تا قبل از انتخابات مردم به اوج مطالبه گری برسند. بحث فرهنگ سازی بسیار بحث مهمی است و همانطور که داریم تلاش می کنیم جلوی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم گرفته شود از طرف دیگر نیز باید فرهنگ سازی شود و بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده، امام جمعه اهرم نیز در این دیدار گفت: در گام دوم انقلاب بحث ارتباط با مساجد و مدارس و صندوق قرض الحسنه بسیار اهمیت دارد. پیش‌نماز هر محله صرفا پیش نماز نیست، بلکه امام محله است.

امام جمعه اهرم، کمک به نیازمندان در موضوعات مختلف را یکی از اقدامات حسنه در محله عنوان کرد و گفت: امام شاخص است و از روی فرد بودن و شخص بودن حرفی نمی زند از روی امامت حرف می زند که حکم است براساس دستورات که اگر این صورت گیر و شهر امام محور شود همه چیز وحدت پیدا می کند.

منبع: