معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد: اندرزگاه قرآنی بوشهر حمایت می‌شود
معاونت قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این معاونت در تجهیز اندرزگاه قرآنی اداره کل زندان‌های استان بوشهر حمایت و همکاری می‌کند.
كدخبر: 67218
1399/12/18

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، عبدالهادی فقهی زاده یکشنبه شب در همایش و محفل قرآنی مددجویان اداره کل زندان‌های استان بوشهر اظهار داشت: اندرزگاه قرآنی ویژه مددجویان اقدامی ارزشمند برای ترویج فعالیت قرانی برای مددجویان استان بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با عید نوروز گروه‌های هنری برای زندانیان استان بوشهر اجرای برنامه خواهند داشت.
فاطمه کرمپور افزود: امسال همزمان با هفته بزرگداشت روز قرآنی بوشهر طرح یکهزار مددجوی حافظ قرآن استان بوشهر اجرایی شده‌است.
وی ادامه داد: در سال آینده نیز از مجموعه برنامه‌های پایتخت قرآنی استان بوشهر شماری از برنامه‌های شاخص آن ویژه مددجویان خواهد بود.
مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: اندرزگاه قرآنی این اداره کل امسال همزمان با عید مبعث راه‌اندازی می‌شود.

رضا مقبلی قرائی افزود: فعالیت‌های قرآنی در اولویت برنامه‌های  تدارک شده برای مددجویان زندان‌های استان بوشهر است که نتایج ارزشمندی نیز برای آنان درپی داشته است.
در  حاشیه این آیین درس‌نامه حفظ قرآن اداره کل زندان‌های استان بوشهر ویژه زندان‌های این استان رونمایی شد.

در این همایش همچنین تفاهم‌نامه قرآنی مابین اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد و اداره‌کل زندان‌های استان بوشهر با محوریت فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی به امضا رسید.

منبع: