معاون آموزش و پرورش بوشهر:
آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد
معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد.
كدخبر: 67212
1399/12/18

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، علی موحدی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان‌ها و مناطق گناوه، دیلم، خارگ و ریگ اظهار داشت: تربیت دانش آموز خاص مربی پرورشی نیست و همه معلمان به یک اندازه در تربیت یک دانش‌آموز نقش دارند.

وی اضافه کرد: مربیان پرورشی برای فعالیت‌های پرورشی طرح‌های نو طراحی کنند که به مذاق دانش‌آموزان خوشایند باشد و باعث جذب دانش آموزان شود.

موحدی تصریح کرد: ۴ همایش قطبی، یک همایش استانی و ۱۸ همایش شهرستانی در حوزه پرورشی و تربیتی برگزار شده است و قدردان زحمات مربیان پرورشی بوده‌ایم.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در بین ۳۱ استان در تولید محتوا رتبه هفتم را به دست آورده‌ایم که می‌تواند جایگاه خوبی برای استان باشد.

ارشاد نسل جوان با تعلیم و آموزش فکری

امام جمعه گناوه در این مراسم گفت: هدف فضای مجازی و دشمنان سلب اعتقادات دینی و مذهبی از دانش‌آموزان و نسل جوان ما می‌باشد و ما باید با آموزش و راهنمایی‌های خود نسل جدید خود را آگاه سازیم.

حجت الاسلام سید عبدالهادی حسینی افزود: تربیت و ارشاد نسل جوان با تعلیم و آموزش فکری است و بعد از آن آموزش روحی نیز شکل می‌گیرد.

آموزش استفاده صحیح از تلفن به دانش‌آموزان

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: کار ما در زمینه تربیتی نسبت به گذشته سخت و دشوار شده است و باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

احمدی افزود: با توجه به ورود تلفن همراه به مدارس باید راه استفاده صحیح را به دانش آموزان آموزش دهیم.

منبع: