به میزبانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)؛
مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه برگزار می شود
مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه به میزبانی واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث برگزار می شود.
كدخبر: 67211
1399/12/18

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، زهرا سادات مؤذن با بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از روز شنبه به مدت دو روز به میزبانی واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه السلام دنبال شده است، اظهار داشت: در این مرحله از مسابقات ۲۵۷ نفر از خواهران به عنوان شرکت کننده حضور دارند که این تعداد از میان حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت کننده مراحل مقدماتی برای حضور در مرحله نهایی انتخاب شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این مرحله از مسابقات ۱۵ نوجوان، ۹ کودک و ۲۳۳ خواهر جوان و بزرگسال حضور دارند، افزود: مرحله نهایی مسابقات حفظ در شش رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۵ جز، حفظ ۱۰ جز حفظ ۵ جز و یک جز برگزار می‌شود.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه علیه السلام تصریح کرد: پس از پایان مرحلۀ نهایی، از هر گروه پنج نفر به عنوان برگزیده در بخش خواهران طلبه و خانواده طلاب انتخاب خواهند شد.

مؤذن یادآور شد: داوری این مرحله از مسابقات، توسط ۶ گروه داوری، متشکل از یک داور حسن حفظ و وقف و ابتدا، یک داور تجوید، یک داور صوت و لحن و یک پشتیبان فنی در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، به دلیل حاکمیت شرایط کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری تمامی مراحل مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه السلام از طریق واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث به صورت مجازی، صوتی و تصویری برگزار شد.

منبع: