امام جمعه موقت بندر دیر: اخراج آمریکایی‌ها یک راهبرد جدی برای منطقه است
امام جمعه موقت بندر دیر گفت: اخراج آمریکایی‌ها یک راهبرد جدی برای منطقه است.
كدخبر: 67113
1399/12/15

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار داشت: دوران امامت این امام بزرگوار از نظر اختناق در شدیدترین وضعیت قرار داشت.

امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه امام کاظم (ع) از شیوه‌های مختلفی برای هدایت مردم و مبارزه با دستگاه حاکم استفاده می‌کرد، افزود: حفظ شبکه ارتباطی از طریق افراد خاص، تقیه، مبارزه منفی، حمایت از انقلابیون و نفوذ در حکومت طاغوت از جمله این شیوه‌های مبارزاتی بود.

وی احسان به بندگان را کاری الهی و سیره ائمه معصومین برشمرد و عنوان کرد: مردم در آستانه سال نو به نیازمندان و محرومین کمک کنند؛ این اقدام ما را در حرکت و تقرب به خدا کمک کرده و بیشترین سود نصیب خود ما می‌شود.

وی در رابطه با روز درختکاری، بیان داشت: در اسلام هم به درختکاری اهمیت داده شده است و هم از قطع درختان نهی شده‌ایم.

خطیب جمعه دیر با تاکید بر اینکه درختکاری به فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: در توسعه کشور به حفظ محیط زیست باید اولویت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: مساجد بهترین پایگاه برای پرورش نسل جوان مؤمن و انقلابی و کارهای فرهنگی است که باید تلاش کنیم این کانون‌ها فعال نگه داشته شوند.

بحرانی با بیان اینکه تمام تلاش ائمه در راستای نجات انسان‌ها از جهل و ظلم بوده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ما در دوران معاصر بعثت دوباره اسلام و یکی از بهترین زمینه‌ها برای نزدیکی به بعثت بود.

امام جمعه موقت بندر دیر گفت: رئیس جمهور آمریکا و حامیان و متحدان منطقه‌ای او باید بدانند حملات اخیر به مناطقی از عراق و سوریه هیچ تأثیری در اراده جبهه مقاومت ندارد و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه یک مطالبه جدی مقاومت است.

وی اضافه کرد: آمریکایی باید بدانند حنای آنها دیگر رنگی ندارد و اینکه بخواهند سیاست قدیمی و کهنه و پوسیده چماق و هویج را راه بیاندازند بدانند که تاریخ مصرف این سیاست تمام شده است.

بحرانی تاکید کرد: این گونه حرکات جز اینکه خشم انقلابی جوانان عراقی و ایرانی و سوری و لبنانی را به دنبال داشته باشد حاصل دیگری ندارد و بعد از شهادت سردار سلیمانی کاسه صبر انقلابی و راهبردی جبهه مقاومت در حال لبریز شدن است.

امام جمعه موقت بندر دیر با اشاره به اینکه اخراج آمریکایی‌ها یک راهبرد جدی برای منطقه است، بیان کرد: به آمریکایی سفارش می‌کنیم کاری نکنید که به اخراج شما هم نیازی نباشد و اگر آنها غلطی کنند جبهه مقاومت و بخصوص ایران پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را به گورستان آنها تبدیل می‌کنند.

منبع: