امام جمعه دلوار: انتخاب صحیح در انتخابات، علاج بسیاری از مشکلات کشور است
امام جمعه دلوار گفت: علاج واقعی این است که همه در انتخابات شرکت کنیم و فرد اصلح و کسی را که فکر می‌کنیم از عهده رفع مشکلات بر می‌آید، با رأی خود روی کار بیاوریم تا بار سنگین بسیاری از مشکلات از دوش مردم برداشته شود. در انتخابات هر چه بکاریم همان را درو خواهیم کرد.
كدخبر: 67104
1399/12/15

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دلوار با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اظهار داشت: با نگاهی گذرا به سیره ائمه اطهار (ع) می‌بینیم که این بزرگواران حتی در جنگ‌ها هم به اصحاب خود تاکید می‌کردند که از آسیب رساندن به درختان جلوگیری شود.

امام جمعه دلوار تاکید کرد: درختکاری و اهمیت به منابع طبیعی در دین مبین اسلام دارای اهمیت زیادی بوده و در احادیث و روایات مکرر بر آن تاکید شده است.

زاهد دوست با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو تاکید کرد: این اقدام ارزشمند به منظور جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و توزیع در بین محرومین و نیازمندان صورت می‌گیرد.

امام جمعه دلوار با دعوت از همگان برای مشارکت در این طرح تصریح کرد: از همه خیرین و حامیان و اصناف و بازاریان و دستگاه‌ها و سازمان‌ها درخواست می‌کنم در این طرح مشارکت کنند و کمیته امداد را در انجام این طرح یاری کنند.

امام جمعه دلوار در پایان به انتخابات ۱۴۰۰ هم اشاره‌ای کرد و افزود: مشارکت پرشور و انتخاب درست دو رکن مهم انتخابات و تضمین برای آینده کشور است بنابراین آحاد مردم بدانند که در انتخابات هر چه بکاریم همان را درو خواهیم کرد.

 زاهد دوست تاکید کرد: اینکه بعضی بخاطر انتقاداتی که به برخی عملکردهای امروز دارند، خدایی ناکرده تصمیم بگیرند در انتخابات شرکت نکنند درست نیست زیرا راه صحیح و علاج واقعی این است که همه در انتخابات شرکت کنیم و فرد اصلح و کسی را که فکر می‌کنیم از عهده رفع مشکلات بر می‌آید، با رأی خود روی کار بیاوریم تا امورات اجرایی کشور به درستی پیش ببرد و بار سنگین بسیاری از مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای شهر در ۲۰ اسفند تاکید کرد: هرکس کارآمدی و توانمندی لازم را برای خدمت به مردم دارد برنامه خود را در انتخابات به مردم عرضه کند و قضاوت را به مردم واگذار کند.

منبع: