معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد؛
بوشهر استان برتر کشور در جشنواره فیروزه
مظفری گفت: استان بوشهر با ارسال ۳۰۶ محصول فرهنگی به دبیرخانه ششمین دوره جشنواره کالاهای و محصولات فرهنگی فیروزه تا به امروز استان برتر کشور می باشد.
كدخبر: 67049
1399/12/13

به گزارش مبشرین، «آنیتا مظفری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان به درخشش استان بوشهر در ششمین دوره جشنواره کالاهای و محصولات فرهنگی فیروزه اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره به منظور توسعه صنعت محصولات فرهنگی بومی هر منطقه و همچنین ترویج استفاده از این محصولات می باشد.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به اهمیت حمایت از تولیدات فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار تولید محصولات فرهنگی و بومی هر منطقه می باشد.

 

وی به استقبال خوب بوشهری ها از ششمین دوره جشنواره کالاهای و محصولات فرهنگی فیروزه اشاره کرد و اظهار داشت: استان بوشهر با ارسال 306 محصول فرهنگی به دبیرخانه این جشنواره تا به امروز استان برتر در کشور می باشد.

 

مظفری یادآور شد: این جشنواره در بخش های تولید نوشت افزار، هدایای فرهنگی، عروسک و اسباب بازی برگزار است.

 

وی بیان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در ششمین دوره جشنواره کالاهای و محصولات فرهنگی فیروزه تولیدات خود را از تاریخ 20 بهمن تا 30 بهمنن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند و در حال حاظر این جشنواره در مرحله  داوری آثار می باشد.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه و معرفی برترین ها ششمین دوره جشنواره کالاهای و محصولات فرهنگی فیروزه نمایشگاه آثار برتر نیز دایر خواهد شد.

منبع: