مردم ایران به مهمانی دهکده قرانی کشور می‌روند
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: به مناسبت روز قرآنی استان بوشهر، امواج رادیویی و تلویزیونی، مردم ایران را به مهمانی دهکده قرآنی کشور در این استان می‌برد.
كدخبر: 66970
1399/12/11

به گزارش مبشرین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید حسین ناظر در کارگروه تجلی و تبلیغ در آستانه ۱۶ اسفند سالگرد ارتحال آیت‌الله معتقد اهرمی کاتب قرآن رمزدار که به عنوان روز قرانی استان بوشهر نام‌گذاری شده بر معرفی توانمندی‌های قرآنی استان بوشهر به‌ویژه روستای چارک به‌عنوان دهکده قرآنی کشور تاکید کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر با تولید و پخش هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی، ایرانیان را به مهمانی دهکده قرآنی کشور در شهرستان دشتی استان بوشهر می‌برد.

 
مسئول کارگروه تجلی و تبلیغ روز قرآنی استان بوشهر عنوان کرد: پخش ویژه برنامه قرآنی در روستای چارک به عنوان دهکده قرآنی کشور، پوشش مراسم تجلیل از نیم قرن خدمات قرآنی استاد عبدالله زاده مدرس نمونه کشوری و خادم القرآن با نشان ملی، محافل قرآنی امامزادگان، برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی هنری با محوریت قرآن و عترت، زنگ قرآنی مدارس، ظرفیت رسانه‌ای شبکه شاد و رونمایی از سند چشم انداز ۲۰ ساله  راهبردی قرآنی استان بوشهر را از جمله این برنامه‌ها دانست.
 
وی گفت: علاوه بر شبکه استانی بوشهر، شبکه قرآن و برخی از شبکه‌های سراسری این رویداد مهم فرهنگی - مذهبی را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.
 
ناظر بیان کرد: صدا و سیما و بیش از یکصد رسانه مکتوب، الکترونیکی و مجازی استان، ۵۲ برنامه ستاد نکوداشت روز قرآنی استان بوشهر با محوریت دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان را به مردم سراسر ایران مخابره می‌کنند.
منبع: