قم، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: بعد از برگزاری نخستین دوره رویداد ملی فهما، استان قم، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان «پایتخت فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی)» معرفی شد.
كدخبر: 66824
1399/12/06

قم، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی شد

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سعید روحانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم اظهارکرد: بعد از برگزاری نخستین دوره رویداد ملی فهما؛ استان قم، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان «پایتخت فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی)» معرفی شد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در این راستا ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به منظور تبلیغات محیطی در خصوص اطلاع‌رسانی انتخاب این استان به عنوان «پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی(فهما)» اقدامات متنوعی را انجام داده است.

روحانی با اشاره به اطلاع رسانی گسترده پایتختی فهما در شهر قم با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی شهری، بیان کرد: با توجه به اینکه پایتخی فهما یک مسئله ملی است، تلاش بر این است که از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای نهادینه‌سازی این امر مهم استفاده شود.

وی ادامه داد: در آستانه میلاد با سعادت امام علی علیه‌السلام عرشه عوارضی آزاد راه تهران – قم به منظور تبلیغات محیطی در خصوص اطلاع‌رسانی این مهم اختصاص پیدا کرد.

روحانی با بیان اینکه آزاد راه تهران – قم، پر حجم‌ترین مسیر استان قم است افزود: با همکاری شهرداری قم تبلیغات محیطی عرشه عوارضی تهران – قم ( ورودی قم) تا تابستان سال آینده به این مهم اختصاص یافت که رایزنی به منظور تمدید آن تا انتهای سال ۱۴۰۰ ادامه دارد. 

وی ادامه داد: همچنین در حال رایزنی با وزارت راه و شهر سازی هستیم تا با ساخت یک المان یا استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراه تهران قم در خصوص این مهم گام های بیشتری برداشته شود.

منبع: