امام جمعه عسلویه: مردم در انتخابات شوراها افراد دارای انگیزه خدمت را شناسایی کنند
امام جمعه عسلویه گفت: مردم در انتخابات شوراها افراد دارای انگیزه خدمت را شناسایی کنند.
كدخبر: 66819
1399/12/06

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد صبح چهارشنبه در مراسم میلاد مولای متقیان حضرت امام علی (ع) در عسلویه اظهار داشت: ما به بخش کوچکی از فضائل آن حضرت پی برده‌ایم خدا و پیامبرش به شایستگی حضرت را معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ابن ابی الحدید معتزلی می‌گوید خدا اگر بخواهد همه خوبی‌ها و برجستگی‌ها در وجود یک فرد قرار دهد آن فرد کسی جز حضرت علی (ع) نیست.

هاشمی نژاد افزود: علم، حلم، شجاعت، عدالت و دیانت هیچکس به مانند حضرت امام علی (ع) نیست. کسی مانند او با دشمنش مدارا نمی‌کند و به قاتل خود محبت می‌کند و حتی از شیر و غذای خود به او می‌دهد و به فرزندانش سفارش می‌کند در قصاص فقط یک ضربه به او بزنند.

وی اضافه کرد: بعضی از خصایص حضرت امام علی (ع) منحصر به فرد است؛ مثل اینکه تنها کسی است که در خانه خدا متولد شد و در خانه خدا به شهادت رسید. باید افتخار کنیم که پیرو چنین امامی هستیم.

امام جمعه عسلویه در خصوص انتخابات آینده گفت: ما دو حماسه در پیش داریم. چند ماه دیگر باید در دو انتخابات شرکت کنیم که دو وظیفه مهم داریم یکی حضور با نشاط و با انگیزه در انتخابات است چون باید مقابل دشمن موضع بگیریم. موضع دشمن این است که انتخابات کمرنگ باشد و مردم در انتخابات شرکت نکنند. راه مقابله با دشمن حضور پر شور مردم در انتخابات است.

هاشمی نژاد وظیفه دیگر مردم در انتخابات را انتخاب فرد اصلح دانست و ادامه داد: اصلح کسی است که هم متخصص باشد و هم متعهد باشد. باید بررسی و تحقیق کنیم و اصلح را بشناسیم و به او رأی بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با آگاهی و شناخت کامل رأی بدهیم، تصریح کرد: در انتخابات شوراها هم باید دقت کنیم کسانی انتخاب کنیم که دغدغه خدمت به مردم داشته باشند و نه فقط انگیزه‌ها و منافع شخصی داشته باشند.

منبع: