راه اندازی بانک غذایی در مسجد مرکزی آکسفورد
مسجد مرکزی آکسفورد بانک مواد غذایی و اقلام ضروری را برای کمک به نیازمندان راه اندازی خواهد کرد.
كدخبر: 66726
1399/12/04

به گزارش مبشرین به نقل از «oxfordmail»،مسجد مرکزی آکسفورد بانک مواد غذایی و اقلام ضروری را راه اندازی خواهد کرد.

 

مسجد مرکزی آکسفورد در «مانزیل وی» واقع در «کولی» اعلام کرده است که این بانک از 25 فوریه  ( پنج شنبه 7 اسفند) راه اندازی می شود.

 

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی مسجد مرکزی آکسفورد از روز 25 فوریه به بعد این بانک هر پنجشنبه بین ساعات 6 عصر تا 7 عصر فعالیت می کند.

 

این مسجد با انتشار پستی در فیس بوک در این باره گفت: از آغاز ابتکار توزیع غذای رایگان در مدرسه ، کمیته مدیریت در حال کار بر روی یک روش منظم تر برای کمک به شهر عزیزمان است.

 

اقلام مورد نیاز این بانک شامل شامپو ، صابون ، حوله های بهداشتی ، دستمال مرطوب کودک ، پوشک ، غلات ، برنج ، روغن ، غذاهای کنسرو شده ، میوه های خشک و آب میوه با تاریخ انقضای طولانی است.

 

این مسجد اخیرا س از در اختیار قرار دادن جای پارک ماشین برای کسانی که واکسن کرونا را تهیه کرده بودند مورد قدردانی یک مرکز پزشکی قرار گفت.

 

مرکز پزشکی «سنت بارتولومیو» در «مانزیل وی» از مسجد و کمیته مدیریت آن برای افتتاح پارکینگ مسجد  که مردم بتوانند هنگام مراجعه به مرکز پزشکی برای واکسن از آن استفاده کنند،تشکر کرد.

 

در نامه ای از سوی شبکه مراقبت های بهداشتی به این مسجد آمده است: این شگفت آور است که چگونه همه افراد جامعه برای مبارزه با ویروس کرونا متحد شده اند و نمونه ای از این مشکلات همه ما را به عنوان انسان متحد کرده است.

 

در این نامه آمده است: ما همچنین می دانیم که طی سه سال گذشته ، کمیته مدیریت مسجد مرکزی آکسفورد به نیروهای مرکز بهداشت «مانزیل وی» اجازه پارک رایگان در مسجد را داده است./شبستان

منبع: