معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:
استان بوشهر در حوزه قرآن و عترت در کشور دارای جایگاه ویژه ای می باشد
ایرانی گفت: برگزاری روز قرآنی بوشهر در ۱۶ اسفند ماه نشانگر اهمیت ویژه قرآن در این استان بوده و بیانگر جایگاه ویژه استان بوشهر در این حوزه در میان سایر استان های کشور می باشد.
كدخبر: 66724
1399/12/04

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، «محمد تقی ایرانی» روز یکشنبه (3 اسفند) در هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی ضمن تقدیر از اقدامات مسئولین در دهه مبارک فجر و حضور باشکوه مردم در گرامیداشت 22 بهمن اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده نتوانستیم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی را به مانند سال های پیش برگزار کنیم اما با این وجود حضور مردم به مانند سال های گذشته باشکوه بود و برگ ذرین دیگری به سند افتخارات این استان اضافه شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر به بهره برداری از پروژه های عمرانی دهه فجر در این استان اشاره کرد و ادامه داد: برای پروژه هایی که در دهه فجر به بهره برداری رسیدند بیش از دو هزار میلیارد اعتبار هزینه شده بود و برای آغاز عملیان اجرایی دیگر پروژه ها بیش از 7 میلیار اعتبار تخصیص داده شده است.

 

ایرانی به دو رویداد مهم استان بوشهر در اسفند ماه اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری روز قرآنی بوشهر در 16 اسفند ماه نشانگر اهمیت ویژه قرآن در این استان بوده و بیانگر جایگاه ویژه استان بوشهر در این حوزه در میان سایر استان های کشور می باشد.

 

وی ادامه داد: برگزاری گرامیداشت سالروز تاسیس مدرسه سعادت به عنوان روز بوشهر یکی دیگر از ویژه برنامه های اسفند ماه می باشد که تمام دستگاه ها برای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این روز باید تلاش کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ضمن تقدیر از اقدامات جامعه قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های صورت گرفته جامعه قرآنی استان بوشهر در سال های اخیر ستودنی است و باید تلاش شود که آموزه های قرآنی در زندگی مردم و در امورات اداری و مدیریتی بیشتر نمود پیدا کند.

منبع: