برگزاری مسابقه قرآنی مجازی «مولود کعبه» در عراق
آستان مقدس علوی در نجف اشرف به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) مسابقه قرآنی مجازی برگزار می‌کند.
كدخبر: 66713
1399/12/04
به گزارش مبشرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان علوی، مرکز قرآن کریم وابسته به آستان مقدس علوی در نجف اشرف در آستانه ولادت با سعادت قرآن ناطق، حضرت امیر المؤمنین، علی بن ابیطالب (ع)، مسابقه قرآنی مجازی با عنوان «مولود کعبه» برگزار می‌کند.
 
حسنین حرزالدین، عضو بخش روابط خارجی آستان علوی درباره این مسابقه اظهار کرد: بخش روابط خارجی مرکز قرآن کریم آستان علوی مسابقه قرآنی مجازی مولود کعبه را در ضمن برنامه‌های هفته علوی قرآنی و به برکت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در سایت رسمی مرکز قرآن آستان در اینترنت برگزار می‌کند.
 
حرز الدین افزود: این مسابقه به مدت یک هفته برگزار می‌شود و هر روز یک سؤال قرآنی در سایت بارگذاری و پاسخ آن از طریق لینک ویژه‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اسامی افرادی که به سؤالات پاسخ صحیح بدهند نیز قرعه کشی شده و به برندگان جوایزی از سوی مرکز قرآن کریم اعطا خواهد شد.
 
شایان ذکر است مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی برای سالروز میلاد با سعادت امام علی (ع) و بزرگداشت سالگرد تأسیس این مرکز ویژه برنامه‌ای تدارک دیده است که شامل یک کنفرانس و نشست قرآنی و محفل انس با قرآن است./ایکنا
 
برگزاری مسابقه قرآنی مجازی «مولود کعبه» از سوی آستان علوی
منبع: