با حضور حجت‌الاسلام قرائتی؛
چند اثر پژوهشی و آموزشی در سازمان دارالقرآن رونمایی می‌شود
همزمان با سی‌ودومین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های سراسر کشور، اختتامیه طرح تفسیر برگزار و از چند اثر آموزشی و پژوهشی با حضور حجج اسلام قرائتی و قمی رونمایی می‌شود.
كدخبر: 66711
1399/12/04
به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، سی‌ودومین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سازمان دارالقرآن الکریم در حال برگزاری است.

اولین بخش این نشست روز گذشته، سوم اسفند برگزار شد که طی آن سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی سازمان دارالقرآن در سال جدید از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تشریح شد.
 
بر این اساس فردا سه‌شنبه، پنجم اسفندماه، طی جلسه‌ای با حضور حجج اسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز و قمی،‌ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از چند اثر پژوهشی رونمایی و اختتامیه طرح تفسیر نیز برگزار می‌شود. در ادامه این برنامه، رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های سراسر کشور دیداری با آیت‌الله صدیقی انجام خواهند داد.
 
این نشست تا ششم اسفندماه ادامه دارد و قرار است طی آن بررسی وضعیت برنامه‌ها، اعتبارات و گزارش‌های سال جاری و سرفصل‌های برنامه‌های کلان قرآنی در سال ۱۴۰۰ سازمان دارالقرآن مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.
 

بررسی و رونمایی از پیشخوان مجازی، سامانه خدمات مجازی و سامانه‌های آموزش مجازی سازمان دارالقرآن و همچنین راه‌اندازی نهضت تربیت قرآنی و نحوه اجرای طرح «نورالثقلین» در استان‌ها، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

همچنین در این نشست‌ها شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، مسابقات استعداد‌های قرآنی و دوره‌های تربیت کادر تخصصی و آزمون‌های عمومی حفظ قرآن و رصد وضعیت و پایش خوداظهاری مؤسسات قرآن و عترت سراسر کشور، تفاهم‌نامه چهارجانبه با وزارت کشور در استان‌ها و تبیین فعالیت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی و گروه‌های جهادی قرآنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: