اعلام برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن
برنامه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن در اولین روزهای اسفندماه اعلام شد و بر اساس آن در این هفته، پنج کرسی تلاوت با حضور سه قاری بین‌المللی و دو قاری ممتاز کشوری برگزار می‌شود.
كدخبر: 66710
1399/12/04

به گزارش مبشرین، کرسی اذانگاهی شورای عالی قرآن در هفته اول اسفندماه با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برپا می‌شود.

کرسی‌های این هفته با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان در دانشگاه علم و صنعت ایران در روز سوم اسفندماه آغاز شد. این کرسی در نوبت ظهر برپا شد.

دومین کرسی هفته اول اسفندماه نیز امروز، چهارم اسفندماه با حضور مسعود نوری،‌ قاری ممتاز کشورمان در نوبت ظهر و در حسینیه امام خمینی(ره) شورای عالی قرآن برگزار می‌شود. در ادامه این محافل روز سه‌شنبه، پنجم اسفندماه نیز امین پویا، قاری بین‌المللی در ستاد فرماندهی ناجا و در نوبت ظهر به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

چهارمین کرسی تلاوت قرآن این هفته چهارشنبه، ششم اسفندماه با حضور مسعود سیاح‌گرجی، قاری بین‌المللی برگزار خواهد شد. این کرسی در نوبت ظهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

آخرین کرسی این هفته نیز نوبت مغرب پنجشنبه، هفتم اسفندماه با حضور محمد موحدیان‌عطار،‌ قاری ممتاز کشور در مسجد جامع لویزان تهران برگزار می‌شود.

این کرسی‌ها به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

منبع: