به مناسبت میلاد امام علی(ع) برگزار می‌شود؛
پویشی برای عرض ارادت دختران به مقام پدر
دختران نوجوان در پویشی که به همت امور فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) برگزار می شود، با یک گزارش کتبی و یا یک عکس از حس و حال خود در عشق‌ورزی به پدرشان را ارائه می کنند.
كدخبر: 66686
1399/12/03

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، امور فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) همزمان با ماه رجب و به مناسبت ولادت امام علی (ع) پویش «پدرم نام دیگرش کوه است» را برای دختران نوجوان برگزار می‌کند.

 

برای شرکت در این پویش، دختران نوجوان باید یک گزارش کتبی و یا یک عکس از حس و حال خود در عشق‌ورزی به پدرشان و یا بازخورد و نتیجه محبت به پدرشان را به ادمین کانال مجازی معصومانه ارائه کنند.

 

دختران نوجوان باید در روزهای ۸، ۹، ۱۰ اسفندماه تصاویر و گزارش‌های کتبی خود را به همراه اطلاعات درخواستی از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، استان محل سکونت و سال تولد خود را به نشانی khademyaran_fatemi@ در شبکه مجازی ایتا ارسال کنند.

 

نوجوانان با انجام کارهایی مانند نوشتن متنی در وصف پدر و تقدیم کردن آن به اسطوره زندگیشان، انجام دادن رفتاری که پدرشان انتظار دارد، رفتن بر سر مزار پدر و قول دادن به او و نمایش جلوه‌ای از عشق و محبت نسبت به پدر، می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

منبع: