کارنامه عملکرد مؤسسات عمومی قرآن و عترت صادر شد
کارنامه عملکرد مؤسسات عمومی در حوزه قرآن و عترت از سوی سازمان دارالقرآن و اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت صادر شد.
كدخبر: 66667
1399/12/03
به گزارش مبشرین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم، بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان دارالقرآن الکریم با اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، کارنامه عملکرد مؤسسات عمومی قرآن و عترت پس از ارزیابی میدانی سازمان دارالقرآن و مشارکت اتحادیه استانی، برای مؤسسات دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی صادر شد.

براساس این تفاهم‌نامه، مؤسسات قرآن و عترت دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی، در شش شاخص که عبارتند از ۱- نوآوری و ابتکارات مؤسسه، ۲- تعلیم و تربیت قرآنی و مشارکت‌های اجتماعی مؤسسه، ۳- توسعه آموزه‌های وحیانی، ۴- رعایت قوانین و مقررات، ۵- دارا بودن ساختار اداری مالی مناسب و مدیریت منابع انسانی مطلوب حاکم بر مؤسسات، ۶- فعالیت‌های متنوع مؤسسه و بهره‌مندی از فضای فیزیکی و تعهدات عمومی و تخصصی مورد نیاز، مورد ارزیابی قرار گرفته و تا پایان سال جاری، کارنامه آن‌ها از سوی دارالقرآن استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

یادآور می‌شود، از عمده اهداف این طرح مشخص شدن نقاط قابل بهبود و قابل ارتقای شاخص‌ها، جهت ترسیم نقشه راه مؤسسات در سال ۱۴۰۰ خواهد بود که لازم است، مؤسسات نسبت به اصلاح آن‌ها اهتمام ورزند.
منبع: