اعلام اسامی داوران فینال جشنواره ملی قرآن دانشجویان
داوران مرحله فینال سه رشته از مجموعه رشته‌های سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان اعلام شد و بر اساس آن ۱۰ داور در دو گروه بانوان و آقایان به قضاوت می‌پردازند.
كدخبر: 66666
1399/12/03

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، مرحله فینال سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از بعدازظهر سوم اسفندماه در بخش آقایان آغاز می‌شود و روز چهارم اسفندماه در بخش بانوان به کار خود پایان می‌دهد. این مرحله از مسابقات به صورت غیرحضوری و ارتباط داوران با شرکت کننده برگزار می‌شود.

فینال این مسابقات در سه رشته قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل و دعا و مناجات‌خوانی و در دو گروه آقایان و بانوان، در سالن اجتماعات شهید احدی ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

در گروه داوری این دوره از مسابقات ۱۰ نفر از داوران مسابقات بین‌المللی و کشوری حضور دارند. در بخش آقایان محمد عباسی در بخش تجوید،‌ احمد ابوالقاسمی در بخش لحن، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا، امین پویا در بخش صوت و اسماعیل مومن ثانی در بخش اصول اجرا و هماهنگی حضور دارند.

در بخش بانوان نیز معصومه عباسی نظری در بخش تجوید، راضیه جمالی در بخش لحن، گلزاری در بخش صوت، حوریه عقبایی در بخش وقف و ابتدا و اعظم الوندی در بخش اصول اجرا و هماهنگی به داوری مسابقات می‌پردازند.

یادآور می‌شود مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان نیز ۲۰ اسفندماه در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

منبع: