جشنواره سرود بچه های مسجد در بوشهر برگزاری می شود
به مناسبت بیست و ششمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره سرود بچه های مسجد ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان بوشهر برگزاری می شود.
كدخبر: 66626
1399/12/02

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، نشست مشترک دبیرخانه جشنواره سرود بچه های مسجد روز شنبه (2 اسفند) در ساختمان موسسه فرهنگی، اجتماعی شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

 

«علیرضا پولاد» در این نشست به ظرفیت بسیار خوب گروه های سرود کانون های مساجد استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تاثیرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در جذب کودکان و نوجوانان به مساجد تشکیل گروه های سرود بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ادامه داد: کانون های مساجد با این اقدام نه تنها در جذب کودکان و نوجوانان به مساجد موفق بوده اند بلکه در این راستا چندین گروه سرود شاخص استان بوشهر متعلق به کانون های مساجد می باشد.

 

پولاد اظهار داشت: یکی از ماموریت های مهم کانون های مساجد شکوفایی نمودن استعداد های بچه های مسجد می باشد به همین دلیل با برنامه ریزی های مناسب و طراحی برنامه های کارشناسی شده در این مسیر گام برمی دارد.

 

وی به برگزاری جشنواره سرود بچه های مسجد اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) و موسسه فرهنگی، اجتماعی شهرداری بندر بوشهر برگزاری می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خاطرنشان کرد: باتوجه به تقارن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و روز بوشهر در 18 اسفند ماه یکی از ویژه برنامه های این روز مختص کانون های مساجد می باشد.

 

«احمد دهباشی» نیز در این نشست به ضرورت استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت های فرهنگی استان اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت های بسیار خوبی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر وجود دارد که لازم است برای هرچه بهتر برگزار شدن و تاثیرگذاری بیشتر برنامه های فرهنگی در سطح استان بوشهر با کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری های لازم صورت گیرد.

 

مدیر کانون کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) استان بوشهر یکی از راه های حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین انتقال آن ها به نسل جوان جامعه را از طریق هنر عنوان کرد و ادامه داد: سرود های انقلابی هنری فاخر می باشد که می توان از طریق آن به بیان ارزش های انقلاب اسلامی پرداخت و این روش می تواند تاثرگذاری بیشتری را بر روی نسل جوان جامعه داشته باشد.

 

 

 


 

منبع: