جزئیات برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن در بوشهر اعلام شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲بهمن در بوشهر خبر داد.
كدخبر: 66319
1399/11/21

به گزارش مبشرین، حجت الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با گرامیداشت و تبریک چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری راهپیمایی مراسم 22 بهمن به صورت موتوری و خودروی در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فردا به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی از ساعت 9:30  دقیقه صبح در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حضور در این آیین به صورت خانوادگی با وسیله نقلیه  تصریح کرد: از عموم مردم همیشه در صحنه دعوت می‌شود که با حضور خود در مراسم 22 بهمن اتحاد، همدلی و حضور به موقع در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان بوشهر گفت: این مراسم صبح فردا ساعت 9:30 دقیقه از میدان شهید رئیس‌علی دلواری به سمت دهکده گردشگری بوشهر به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

جمالی، میدان شهید رئیس‌علی دلواری، میدان‌ قدس، چهار راه شیلات، بلوار طالقانی، میدان شهید مطهری، بزرگراه امام علی (ع)، میدان غدیر و دهکده گردشگری را مسیر راهپیمایی موتوری و خودرویی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان بوشهر دانست.

وی، با بیان اینکه این مراسم در مسافتی حدود 15 کیلومتر برگزار می‌شود افزود: در این راستا محدودیت‌های ترافیکی با مشارکت راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از سخنرانی آیت‌الله احمد خاتمی عضو شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران در مراسم 22 بهمن خبر داد و خاطر نشان کرد: این سخنرانی به صورت زنده از  شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و صدا و سیمای بوشهر پخش می‌شود.

 

منبع: