معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اعلام کرد؛
امکان ثبت اطلاعات تشکل های قرآنی در سامانه مدیریت موسسات قرآنی
با پیگیری اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی ، مؤسسات می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود بدون نگرانی در سامانه جامع مدیریت موسسات قرآنی اقدام نمایند.
كدخبر: 66116
1399/11/15

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، جلسه مشترک محمد انجم‌شعاع مدیرعامل و معاونین اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با فخرالدین اسماعیلی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و حمیدرضا شیخ‌ویسی معاون امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت این معاونت، عصر روز گذشته به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه در خصوص زمینه‌های همکاری اتحادیه و معاونت قرآن و عترت در جهت تسهیل امور و خدمت رسانی به مؤسسات قرآنی سراسر کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در خصوص زمینه‌های همکاری سه جانبه اتحادیه با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و نیز سازمان دارالقرآن الکریم بحث شد. در این خصوص مقرر شد، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت پیش‌نویس و چشم‌انداز تفاهم نامه همکاری‌های فی مابین را تنظیم و تدوین نماید.

در ادامه در خصوص پیامکی که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به مؤسسات قرآنی ارسال شده مبنی بر لزوم تکمیل اطلاعات و بارگذاری اطلاعات هیئت موسسین، هیئت مدیره و سایر اعضای مؤسسات و ایجاد نگرانی در بین مؤسسات در خصوص تبعات عدم ثبت این اطلاعات، که موجی از نارضایتی را در بین مؤسسات سراسر کشور ایجاد کرده بود با پیگیری اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، این موضوع مرتفع و مؤسسات می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود بدون نگرانی در سامانه qia.ir اقدام نمایند.

منبع: