مدیر کل انتقال خون استان بوشهر:
فعالیت پایگاه انتقال خون گناوه با پذیرش ۱۰ اهدا کننده از سرگرفته شد
عبیدی گفت: فعالیت پایگاه در هفته جاری در نوبت صبح دایر است اما از هفته آینده با استقرار پزشک دائم همه روزه و در عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ دقیقه خدمات رسانی می‌کند.
كدخبر: 65828
1399/11/08

به گزارش مبشرین، «نرگس عبیدی» روز سه شنبه (7 بهمن) در گفتگو با شبستان با بیان اینکه پایگاه انتقال خون شهرستان گناوه بعد از چند روز تعطیلی، فعالیت خود را از سرگرفت، اظهارکرد:  با وجود اینکه پایگاه انتقال خون این شهرستان از لحاظ ساختار اداری و سازمانی مستقیم زیرنظر سازمان انتقال خون استان بوشهر است، اما به دلیل حساسیت و اهمیت ویژه این مرکز  توسط این شبکه مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرد.

 

مدیر کل انتقال خون استان بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت این پایگاه با اعزام یک پزشک از مرکز استان بوشهر روز گذشته آغاز شد، تصریح کرد: این شبکه به عنوان متولی سلامت شهروندان، از بدو ایجاد مشکل بوجود آمده، همه تلاش خود را برای حل آن بکار گرفت و با رایزنی و تعامل انجام شده فعالیت پایگاه انتقال خون شهرستان از سر گرفته شد و در هفته آینده یک پزشک بصورت ثابت در این مرکز مستقر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در اولین روز فعالیت پایگاه، ۱۰ اهدا کننده پذیرش و از آنان خون‌گیری شد، ادامه داد: فعالیت پایگاه در هفته جاری در نوبت صبح دایر است اما از هفته آینده با استقرار پزشک دائم همه روزه و در عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ دقیقه خدمات رسانی می‌کند.

 

عبیدی خاطرنشان کرد: انتقال خون گناوه یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های استان بوشهر است که هر ازچندگاهی فعالیت آن متوقف و دوباره از سرگرفته می‌شود و این روند تکراری باعث مشکلاتی برای مردم و اهداکنندگان خون شده‌است.

 

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر اظهار داشت: تعطیلی پایگاه انتقال خون گناوه ناشی از پایان همکاری پزشک با این پایگاه است که به طور موقت سبب توقف فعالیت این مرکز شده‌ بود.

منبع: