مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:
نشست صمیمی و هم اندیشی جامعه قرآنی استان بوشهر برگزار شد
کامران گفت: نشست صمیمی جامعه قرآن استان بوشهر با هدف هم اندیشی در راستای توسعه فعالیت های قرآنی با حضور اساتید و چهره های شاخص قرآنی برگزار شد.
كدخبر: 65827
1399/11/08

به گزارش مبشیرن به نقل از شبستان، «ابراهیم کامران» روز سه شنبه (7 بهمن) در نشست صمیمی و هم اندیشی جامعه قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: این سلسه نشست ها که با حضور اساتید و چهره های شاخص قرآنی برگزار می شود، موجب توسعه فعالیت های قرآنی در این استان خواهد شد.

 

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت تعامل و مشارکت میان دستگاه های متولی امور قرآنی در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت های قرآنی و همچنین برنامه ریزی های کلان در این حوزه نهاد های مربوطه با برگزاری نشست های مشترک و هم اندیشی و همچنین تقسیم وظایف می توانند اقدامات تاثیر گذاری را در ان حوزه انجام دهند.

 

کامران به بخشی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه قرآن و عترت اشاره کرد و ادامه داد: ویژه برنامه روز قرآنی بوشهر مانند هر سال در روز 16 اسفند در این استان برگزار خواهد شد و همچنین آیین اختتامیه جشنواره فیلم آیات به میزبانی استان بوشهر برگزار می گردد.

 

وی ادامه داد: برگزاری جلسات وبیناری قرآنی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین برگزاری نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت به صورت مجازی از دیگر برنامه های این مجموعه می باشد.

 

 

 

 

 

 

 


 

منبع: