مبلغی ، رئیس شورای دین پژوهان کشور شد
در هجدهمین جلسه شورای دین پژوهان کشور که در دفترتبلیغات حوزه علمیه قم ترتیب یافت، با رای اکثریت اعضاء، حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی به عنوان رئیس جدید شورای علمی پژوهان کشور انتخاب شد.
كدخبر: 65802
1399/11/07

به گزارش مبشرین به نقل از روابط عمومی دفترتبلیغات حوزه علمیه قم، دبیر شورای دین پژوهان کشور گفت: شورای دین پژوهان کشور مرکب از ۱۵ نفر عضو است که از صاحب نظران علمی،پژوهشی حوزه، مسئولین پژوهشگاه های مهم، مراکز مهم موسسات پژوهشی و اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل شده است .
آیت پیمان افزود: در هجدهمین جلسه شورای دین پژوهان که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی، ۵ عضو جدید این شورا معرفی شدند.

وی همچنین در این جلسه از خدمات مرحوم صاحبی که ریاست شورای دین پژوهان را بر عهده داشت تجلیل کرد و یادش را گرامی داشت.

دبیر شورای دین پژوهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این جلسه آثار پژوهشی جامعه علمی کشور مورد بررسی، ارزیابی و داوری قرار گرفت و یک اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند.

وی ادامه داد: شورای دین پژوهان کشور با روش علمی دقیق و بر اساس ١٢ ملاک مصوب، پژوهش های دینی را در هر دوره دریافت و مورد ارزیابی قرارداد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از این رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت.

منبع: