مسئول بسیج حقوق‌دانان بوشهر خبر داد؛
آزادی ۳۵ زندانی جرایم غیر عمد در استان بوشهر
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آزادی ۳۵ زندانی جرایم غیر عمد در سطح استان خبر داد.
كدخبر: 65801
1399/11/07

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، سرهنگ محمود شریفی در جلسه هماهنگی آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان دشتی از آزادی ۳۵ زندانی جرایم غیر عمد در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: تا پایان سال سه مرحله دیگر برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: تاکنون دو مرحله در سطح کشور برگزار شد که زمینه آزادی دو هزار و ۵۰۰ زندانی جرایم غیر عمد فراهم شد.

وی افزود: در کنار این اقدامات با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هنرمندان استان به صورت مستمر برنامه‌های هنری را در زندان‌ها برگزار می‌کنند.

شریفی بیان کرد: جامعه پزشکی استان بوشهر نیز به طور دائم خدمات پزشکی به زندانیان ارائه می‌کند و در زمینه اشتغال زندانیان نیز کارهای خوبی در دست اقدام است.

وی یادآور شد: هر هفته مشاوران حقوقی با حضور در زندان‌ها به زندانیان مشاوره حقوقی می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه آموزش همگانی حقوق در سطح استان در دستور کار است، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ وکیل با سازمان بسیج حقوق دانان همکاری می‌کنند.

زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت خیرین آزاد شوند

فرماندار دشتی نیز در این نشست گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خیرین زمینه آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در سطح شهرستان را فراهم کنند.

عبدالله نادری در جلسه هماهنگی آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان دشتی با بیان اینکه مردم دشتی همواره در امور خیر پیشگام هستند، اظهار داشت: باید در زمینه صلح و سازش نیز اقدامات لازم در سطح شهرستان صورت بگیرد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خیرین زمینه آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در سطح شهرستان را فراهم کنند تا آنها به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

نقش سپاه در رفع مشکلات مردم

امام جمعه خورموج نیز گفت: یکی از ابعاد مهم در معارف دینی در آیات قرآنی و روایات و سیره عملی آنها رسیدگی به محرومین و افراد بی بضاعت است.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: سپاه همواره در همه عرصه‌ها پای کار است و نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه دارد.

آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در دشتی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز گفت: تمهیدات لازم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سطح شهرستان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خیرین اندیشیده شده است و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار افزود: از همه ظرفیت‌های شهرستان در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استفاده می‌کنیم.

منبع: