مدیر حوزه علمیه بوشهر: برنامه های دهه فجر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شود
حجت الاسلام خدری بر برنامه ریزی برگزاری برنامه های دهه فجر متناسب با شرایط کرونا تاکید کرد و خواستار اهتمام دستگاه های اجرایی به اجرای برنامه ها شد.
كدخبر: 65769
1399/11/06

 

 

 

 

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهر چغادک با تبریک پیش رو بودن ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه اتحاد، توکل و صبر ملت ایران رمز پیروزی انقلاب بود، گفت: امام راحل فرمود ما با دست‌خالی بر قدرت شیطانی که همه قدرت‌ها دنبال او بودند، غلبه کردیم و این نبود جز این‌که ملت ما همراه باهم بودند و بر مشکلات صبر کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به دشمنی دنیای استکبار با ملت ایران، ادامه داد: کینه توزی جهان استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی شدت گرفت و این دشمنی ها تا امروز ادامه داشته و خواهد داشت؛ دشمنان تلاش می کنند در همه عرصه ها بر ملت ایران فشار وارد کنند که یکی از مهمترین عرصه ها جنگ نرم است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه دشمن هزینه بسیاری در این عرصه کرده است، گفت: دنیای استکبار با صرف هزینه هایی هنگفت در جنگ رسانه و راه اندازی شبکه های ماهواره ای و نیز در فضای مجازی تلاش می کند چهره نامناسبی را از انقلاب به نمایش بگذارد و مردم را نسبت به نظام ناامید و مایوس کند.

حجت الاسلام خدری بر برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های این دهه متناسب با شرایط کرونا تاکید کرد و خواستار اهتمام دستگاه های اجرایی به برنامه های دهه فجر شد و افزود: لازم است دستگاه ها و سازمان ها با جدیت بیشتری نسبت به سال های قبل به برنامه های دهه فجر توجه داشته باشند و برنامه ها را با توجه به شرایط برگزار کنند.

همچنین در این جلسه اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر به بیان پیشنهادات خود درباره چگونگی برگزاری برنامه های دهه فجر پرداختند.

غباررویی قبور مطهر شهدا، زنگ انقلاب در جوار قبر مطهر شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری، تزیین فضای شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، رژه موتورسواران و خودروها از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: