برگزاری برنامه «اعتدالنا» در سوئیس با هدف تقویت فرهنگ اسلامی
سومین دوره برنامه «اعتدالنا» در سوئیس با هدف تقویت فرهنگ اسلامی جوانان مسلمان در اروپا برگزار می شود.
كدخبر: 65756
1399/11/06

به گزارش مبشرین به نقل از الالوکة، نهاد اروپایی مراکز اسلامی سومین دوره از برنامه «اعتدالنا» را از 21 دی 1399 ( مطابق با 10 ژانویه 2021 میلادی) با هدف تحکیم و تقویت فرهنگ اسلامی در میان جوانان مسلمان در اروپا آغاز کرده است و تا 26 بهمن 1399( مطابق با 14 فوریه 2021 میلادی) ادامه دارد.

 

این دوره از برنامه اعتدالنا شامل مجموعه سخنرانی های فکری و فرهنگی است که مبلغان و علمای جهان اسلام و اروپا آن را ایراد می کند. موضوعات این برنامه درباره امنیت فکری و عوامل آن، ریشه عقیده و ایمان و موضوعات دیگر است.

 

این نهاد سخنرانی ها را به طور مستقیم از طریق صفحه خود در شبکه ارتباط اجتماعی فیس بوک و نرم افزار ویدئویی ZOOM پخش می کند.

 

این دوره از برنامه اعتدالنا در چارچوب تلاش این نهاد اسلامی به منظور تقویت هویت اسلامی جوانان مسلمان در اروپا و گسترش میانه روی و اعتدال بین مسلمانان در اروپا و تقویت عقل جمعی برای مسلمانان اروپا برگزار می شود.

 

نهاد اروپایی مراکز اسلامی اخیرا ششمین شماره مجله «لتعارفوا»(بشناسید) را منتشر کرده است. این مجله وضعیت مسلمانان در اروپا و تلاش های مراکز اسلامی برای ارایه تصویر صحیح از اسلام را بررسی می کند./شبستان

منبع: