مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:
۱۲۰۰ کارمند بوشهری حامی فرزندان ایتام هستند
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بررسی ها نشان می دهد که طی ۶۰ روز گذشته از ابلاغ این طرح توسط استانداری بوشهر به دستگاه های اجرایی استان، یک هزار و ۲۰۰ نفر از کارمندان، حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد در طرح اکرام ایتام هستند.
كدخبر: 65726
1399/11/05

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، احمد لطفی امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت : با همکاری نهادهای دولتی ، شاهد حضور مناسبی از کارکنان دولت و نهادهای انقلابی در حمایت از ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: بررسی ها نشان می دهد که طی ۶۰ روز گذشته از ابلاغ این طرح توسط استانداری بوشهر به دستگاه های اجرایی استان، یک هزار و ۲۰۰ نفر از کارمندان، حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد در طرح اکرام ایتام هستند.

وی با اشاره اولویت برنامه کاری این نهاد در تامین مسکن مقاوم برای مددجویان تحت پوشش، تصریح کرد: در طی چهار سال گذشته به این سو، تاکنون چهار فاز ساخت و ساز با سپاه، استانداری بوشهر، بنیاد مسکن و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان برای ساخت مسکن مقاوم طراحی شده است.

لطفی ادامه داد : در طی این چهار سال گذشته، سه هزار واحد مسکن ساخته و تحویل مددجویان شده و در فاز چهارم نیز یک هزار و ۷۵۰ مسکن احداث می شود؛ از این تعداد نیز ۴۱۰ مورد به عنوان سهم مددجویان فاقد مسکن شهرستان دشتستان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته استان بوشهر عنوان کرد: با وجود این که استان بوشهر ، خادم گاز کشور است اما به دلیل بالا بودن هزینه لوله کشی گاز، متاسفانه بخش عمده ای از  مددجویان این نهاد فاقد گاز شهری هستند. 

وی بیان کرد: برای رفع این مشکل، با ایجاد تفاهم نامه با استانداری بوشهر، زمینه لوله کشی به پنج هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر فراهم شده که سهم شهرستان دشتستان، یک هزار و ۵۰۰ فقره است.

منبع: