امام جمعه اهرم: رزمایش‌های ارتش و سپاه اقتدار ایران را در منطقه نمایش داد
امام جمعه اهرم گفت: رزمایش‌های ارتش و سپاه اقتدار ایران را در منطقه نمایش داد.
كدخبر: 64683
1399/11/03

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، حجت اسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم با اشاره به رزمایش‌های ارتش و سپاه اظهار داشت: یکی از اهداف این رزمایش‌ها این است که نظام استکباری بداند جریان حق در قوی‌ترین زمان نسبت به همه زمان‌ها قرار دارد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: این رزمایش در زمانی که رئیس جمهور آمریکا در واپسین روزهای حضورش در کاخ سفید بخواهد شیطنت و کاری انجام دهد برگزار شد که نشان از قدرت و اقتدار نیروهای نظامی جمهور اسلامی ایران در منطقه است.

وی افزود: در این رزمایش تمرکز بر دو مسئله راهبری پهباد و موشک بود که نقش بازدارندگی بسیار مهمی در برابر هیمنه پوشالی دشمن دارد. این رزمایش نشان داد جمهوری اسلامی از مرحله صبر راهبردی و پدافندی به سمت واکنش راهبردی و آفندی حرکت کرده است.

امام جمعه اهرم افزود: پیام این رزمایش به دنیای امنیت پایدار و و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است. پیام دیگری که از این رزمایش اطمینان بخشی به جبهه مقاومت بود و هشدار به بعضی از دوستان منطقه‌ای استکبار که در مسیر نا امنی و بی ثباتی منطقه دارند حرکت می‌کنند.

پهلوزاده ادامه داد: پیام دیگری که این رزمایش داشت این بود که کشوری که با ایمان و عزت قدرتمند شد نیازمند به مذاکره ذلیلانه نیست.

امام جمعه اهرم گفت: کسی مخالف واردکردن واکسن نیست اگر واکسن‌های آنها خوب بود به درد خودشان می‌خورد و آمار ابتلاء و مرگ و میرشان رکورد شکنی نمی‌کرد. الان اثربخشی در واکسن‌های آن مشاهد نشده است.

وی بیان کرد: تجربه مذاکره هسته‌ای که بر همه روشن شد. تفکر غربی در مسیر نفع رساندن به مردم یمن و ایران، سوریه و عراق و افغانستان نیست و نبوده و نخواهد بود. کشورهایی که نامبرده شد روزی مستعمره آمریکا بودند و امروز مستقل و روی پای خود هستند.

منبع: