آیت الله حسینی بوشهری: مسئولان با همکاری یکدیگرمشکلات معیشتی مردم را حل کنند
آیت الله حسینی بوشهری گفت: مدیران و مسئولان باید برای رفع مشکلات درکنار هم و با همکاری هم مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.
كدخبر: 64652
1399/11/02

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، آیت الله حسینی بوشهری امروز در دیدار وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به پیشرفت های کشور پس از انقلاب گفت: پس از گذشت بیش ازچهار دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در بسیاری از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف داشته ایم که جلوه‌ای تمام عیار از تحقق شعار ما میتوانیم بوده است.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از این پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف گفت: ملت ما در طول این سال‌ها توانسته گام‌های بلندی بردارد و نشان داده است هنگام سختی‌ها کنار نظام اسلامی ایستاده است.

 

وی همچنین با اشاره به فرصت باقی مانده دولت دوازدهم در ایجاد تغییرات بنیادین در کشور گفت: در همین فرصت کم می توان کار را به گونه‌ای سامان بخشید تا مدیران بعدی بر مبنای همین خط مشی در مسیر درست حرکت کنند.

 

امام جمعه قم در ادامه به وجود برخی کمبود‌ها در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: هرچند ما در بخش‌های مختلف به خوبی عمل کرده ایم، اما در برخی از آن‌ها نتوانسته ایم به جایگاه اصلی خود برسیم.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به وجود برخی نقص‌ها و کمبود‌ها در صنعت خودرو گفت: در این بخش نتوانسته ایم به خوبی عمل کنیم چراکه بیشتر توجه مدیران به افزایش کمیت بوده در صورتی که کیفیت بسیار مهم‌تر از کمیت است.

 

وی مشکلات ارزی در تهیه نهاده‌های دامی را یکی دیگر از مواردی دانست که می شود با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌ها به خوبی و در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع شود.

 

آیت الله حسینی بوشهری گفت: مدیران و مسئولان باید برای رفع مشکلات درکنار هم و با همکاری هم مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

 

وی مردم ایران اسلامی را ملتی افتخارآفرین دانست و تاکید کرد: نباید این ملت که بار‌ها و بار‌ها خود را در عرصه‌های گوناگون به جهانیان ثابت کرده درگیر مشکلات معیشتی و دغدغه‌های کف خیابانی کرد.

 

آیت الله حسینی بوشهری در پایان از مسئولان خواست با توجه ویژه به شهر مقدس قم این شهر را علاوه بر اینکه پایگاهی علمی برای جهان اسلام است به قطبی صنعتی و پیشرو در کشور تبدیل کنند.

منبع: