علمای بحرین: وضعیت شیخ زهیر عاشور مشخص شود
علمای بحرین با صدور بیانیه ای خواستار اعلام فوری وضعیت شیخ زهیر عاشور روحانی شیعه بحرینی شدند.
كدخبر: 64525
1399/10/28

به گزارش مبشرین، علمای بحرین با صدور بیانیه ای خواستار اعلام فوری وضعیت شیخ زهیر عاشور روحانی شیعه بحرینی و تمامی زندانیانی که خانواده هایشان از آنها بی خبر هستند، شدند.

رژیم جنایتکار از استقامت و پایداری آزادگان در زندان ها به ستوه آمده

در بیانیه علمای بحرین آمده است: رژیم جنایتکار از استقامت و پایداری آزادگان در زندان ها به ستوه آمده و تمامی اسلوب های وحشیانه را برای شکستن اراده آنها به کار گرفته است تا به خانواده ها و ملت بحرین آزار و اذیت برساند.

رژیم بحرین زندانیان را تحت انواع شکنجه قرار داده و از ساده ترین حقوق محروم می کند

علمای بحرین ادامه دادند: رژیم بحرین با صدور احکام قضایی جنون آمیز و انواع شکنجه هولناک، محرومیت از ساده ترین حقوق انسانی و مجازات دسته جمعی خانواده های زندانیان، ملت را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و برخی موسسات با دروغ و فریب می خواهند این رژیم را بی گناه جلوه دهند.

علما اشاره کردند: در میان تمامی این ظلم ها و ستم ها، آزادگان همچون کوهی استوار ایستاده و در حد توان خود در برابر ظلم مقاومت می کنند و در برابر لجاجت مقامات و ظلم و استکبار  آنها، دست به اعتصاب و اعتراض می زنند.

در بحرین هیچ حکومتی بعد از فروپاشی ارزش های اخلاقی و انسانی باقی نمانده است

علمای بحرین در بخش دیگر بیانیه با بیان اینکه مسئله زندانیان ستم دیده تمامی ملت را آزار می دهد و بیانگر خوی وحشی گری رژیم و تمامی زیر مجموعه های آن است، افزودند: در بحرین هیچ رژیم یا حکومتی بعد از فروپاشی تمامی ارزش های اخلاقی و انسانی باقی نمانده است و اکنون کشور به دست گروهی افتاده که از خداوند ترسی ندارند و از مردم حیا نمی کنند.

علمای بحرین به آزادگان صبور و پایدار در پشت میله های زندان درود فرستادند و گفتند: اینان حامل مسئله حق و عادلانه بوده و به دنبال عزّت و کرامت برای تمامی انسان های مظلوم هستند./حوزه

منبع: