حفظ الله:
جشنواره قرآنی «فجر انقلاب» در بوشهر برگزار می شود
محمد حفظ الله نایب رییس موسسه قرآنی نورالثقلین از برگزاری جشنواره استانی «فجر انقلاب» در بوشهر خبر داد.
كدخبر: 64468
1399/10/26

به گزارش مبشرین، معاون آموزشی موسسه فرهنگی، قرآن و عترت نورالثقلین ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: موسسه نورالثقلین هر ساله با هدف ایجاد انگیزه بین قرآن پژوهان استان بوشهر، نسبت به برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلفی اقدام می کند، امسال نیز با توجه به شرایط موجود، جشنواره قرآنی «فجر انقلاب» در سطح استان برگزار می شود.

حفظ الله ادامه داد: این جشنواره در سه بخش مسابقه، تجلیل و ویژه برنامه های فجر برنامه ریزی و در دهه فجر به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

این فعال قرآنی، مشارکت عموم مردم استان از اهداف این جشنواره بیان کرد و در خصوص قست های مختلف بخش مسابقه، خاطر نشان کرد: یازده مسابقه در قسمت های آوایی، محتوایی، ادبی و هنری با محوریت سوره فجر اجرا خواهد شد.

محمد حفظ الله در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله با مشارکت همه موسسات قرآنی استان بوشهر، استقبال خوبی از این جشنواره خواهد شد و به زودی آیین نامه آن از طریق پایگاه خبر قرآنی مبشرین به اطلاع همه علاقه مندان خواهد رسید.

گفتنی است: نورالثقلین بزرگترین موسسه قرآنی استان بوشهر با قریب به 1000 قرآن پژوه از سراسر استان بوشهر است و سابقه برگزاری 14 مسابقه و جشنواره استانی و ملی را دارد.

منبع: