نماز جمعه پس از وقفه‌ ۱۱ ماهه در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه فردا نماز جمعه در ۲۵ شهر استان برگزار می‌شود گفت: نماز جمعه مرکز استان بوشهر پس از ۱۱ ماه تعطیلی به سبب شیوع کرونا، فردا به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری برگزار می‌شود.
كدخبر: 64441
1399/10/25

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به بهبود وضعیت شرایط کرونایی در کشور و استان بوشهر اظهار داشت: با رعایت همه جانبه دستورالعمل بهداشتی در مقابله با کرونا  از سوی مردم و تلاش کادر درمانی، وضعیت و شرایط کشور روز به‌روز بهتر می‌شود که استان بوشهر اکنون در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

وی، با قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده جهادگران در عرصه سلامت به ویژه کادر درمانی گفت: در راستای مقابله با کرونا تلاش‌ها و خدمات‌ ارزنده‌ای در سطوح مختلف جامعه ارائه شد که در این راستا تلاش مدافعان سلامت، کادر پزشکی، پرستاری، گروه‌های جهادی و قشرهای مختلف ستودنی است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزاری نماز جمعه در 25 شهر استان  خبر داد و افزود: نماز جمعه فردا در همه شهرهای 25 گانه استان بوشهر که دارای امام جمعه هستند برگزار می‌شود.

بهمیاری از برگزاری نماز جمعه در مرکز استان بوشهر پس از 11 ماه تعطیلی خبر داد و بیان کرد:  نماز جمعه  فردا در مرکز استان بوشهر پس از 11 ماه تعطیلی به سبب شیوع کرونا، به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی، استفاده از ماسک در ورود به جایگاه نماز جمعه در همه شهرهای استان بوشهر را ضروری دانست و تاکید کرد: استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای مقابله با کرونا ویژه نمازگزاران جمعه مورد تاکید است.

 

منبع: