مدیر آموزش و پرورش دیلم:
طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی تحول‌زا است
مدیر آموزش وپرورش دیلم استان بوشهر گفت: طرح ابتکاری دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی توسط این اداره تدوین شده است، می‌تواند تحول شگرفی در آینده این منطقه‌ از جمله در حوزه نخبه‌پروری ایفا کند.
كدخبر: 64416
1399/10/24

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، محمد مهدی محسنی روز چهارشنبه در نشست با اعضای ستاد شهرستانی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی افزود: اصل این طرح مبتنی بر ساختن دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است و اگر درست  به مرحله اجرا دربیاوریم، در سال‌های آینده ثمرات و مزایای آن در شهرستان نمایان خواهد شد.

وی گفت: این طرح از کامل‌ترین طرح‌هایی است که تمام معیارهای یک دانش‌آموز نخبه در آن دیده شده و مورد حمایت قاطع  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر است که  می‌تواند تحولی شگرف در جامعه  ایجاد کند.

رئیس ستاد طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی دیلم اظهارکرد: تربیت و شناسایی دانش‌آموز مطالبه‌گر، دغدغه‌مند و فعال اجتماعی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از اهداف عمده اجرای این طرح است.

وی افزود: این طرح به‌صورت آزمایشی در سال تحصیلی جاری در همه مدارس دوره متوسطه دوم و با همکاری تمام عوامل اجرایی، آموزشی و پرورش و مدارس به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مدیر آموزش وپرورش دیلم بیان کرد: به منظور تحقق این طرح ابتکاری، از همه ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان کمک خواهیم گرفت.

منبع: