طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی برتر را در رویداد ملی "طواف" ارائه کنید
اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران طرح رویداد ملی "طواف" را با موضوع ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی برتر با رویکرد آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌کند.
كدخبر: 64412
1399/10/24

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران طرح رویداد ملی "طواف" را با موضوع ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر با هدف پایش، رصد، ارزیابی تخصصی، حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های کیفی فرهنگی در موضوعات دارای اولویت عرصه فرهنگ با رویکرد آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتقای انگیزشی، فکری و مهارتی فعالان برتر فرهنگی و حمایت مادی و معنوی با چهار محور محتوایی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی در مناطق محروم برگزار می‌کند.

سازمان تبلیغات اسلامی , آسیب‌های اجتماعی , خانواده ,

علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را تا روز شنبه 18 بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه رویداد در شبکه‌های اجتماعی ایتا و بله به شماره 09056460778 ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین پاسخگویی به سؤالات در خصوص این طرح با شماره تلفن 77530088 در ساعات اداری تماس حاصل کنند. طرح‌های برگزیده برتر و مستعد حمایت در سطح استان و کشوری در این رویداد از جوایز نقدی بهره‌مند خواهند شد.

منبع: