برنامه‌های دهه فجر در هیئت‌های مذهبی اعلام شد
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور، برنامه‌های دهه مبارک فجر در هیئت‌های مذهبی را تشریح کرد.
كدخبر: 64411
1399/10/24

به گزارش مبشرین، نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) از برگزاری کمیته‌های تخصصی برنامه ریزی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: اجرای برنامه‌هایی تبلیغی و ترویجی توسط هیئت‌های مذهبی همواره مورد توجه قرار گرفته و در این ایام با شکوه تر از هر سال برگزار خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خصوصاً سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیان کرد: دیدار با پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و غبار رویی گلزار شهدا و خاطره گویی مبارزات قبل از انقلاب از جمله برنامه‌های این ایام است.

نوشادی از حضور در یادمان‌های شهدای گمنام خبر داد و بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف و پخش سرودهای انقلابی در فضای مجازی، توجه به وصیت نامه سیاسی و الهی امام (ره) از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به  تبیین بیانیه گام دوم در این ایام خاطرنشان کرد: حمایت از برنامه‌های جبهه مقاومت و تقویت روحیه جهادی خادمان عاشورایی در استمرار حمایت از مدافعان سلامت از مهمترین برنامه‌های هیئت‌های مذهبی در دهه فجر است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خواستار آمادگی هیئت‌های مذهبی در خصوص کمک‌های مومنانه با رعایت شأن و جایگاه قشر فقیر جامعه شد.

وی مشارکت‌های مردمی را در هیئت‌های مذهبی بسیار مؤثر، زیبا و شگفت انگیز دانست و گفت: مواسات همدلی و رزمایش مومنانه با حمایت‌های خیرین کماکان ادامه خواهد داشت.

منبع: