تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور
پورمعین مدیر انجمن خادمان قرآنی از تجلیل ۱۸ خادم قرآنی با حضور رئیس جمهور خبرداد.
كدخبر: 64408
1399/10/24

به گزارش مبشرین، محمدرضا پور معین مدیر انجمن خادمان قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برپایی آئین تجلیل و تکریم از خادمان قرآن کریم گفت: بیست و چهارمین و بیست و پنجمین دوره مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در ماه رجب همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار می‌شود.

مدیر انجمن خادمان قرآن کریم با اشاره به همکاری این انجمن با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا در خصوص فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی پیش آورده است؛ برگزاری دو دوره متوالی خادمان قرآن را در دستور کار قرار دادیم.

پور معین افزود: در این مراسم ۱۸ نفر از نخبگان و فرهیختگان جامعه قرآنی در هشت حوزه تخصصی همچون حوزه‌های «پژوهش، تفسیر و ترجمه»، «قاریان»، «حافظان»، «نرم‌افزار و سایت»، «هنر قرآنی»، «ناشران قرآنی»، «مدیران قرآنی» و «آموزش» معرفی خواهند شد. این افراد در دبیرخانه انجمن معرفی و پیش از تصویب در شورای مربوطه به عنوان خادم قرآنی معرفی شده‌اند.

رئیس انجمن خادمان قرآنی در پایان گفت: انجمن خادمان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسمی را با حضور تمامی ۱۸ برگزیده دو دوره برگزار خواهد کرد.

یادآور می‌شود بیست و سومین دوره برگزاری تجلیل از خادمان قرآنی ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

منبع: