همدردی رهبر شیعیان بحرین با شیعیان هزاره پاکستان
آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با انتشار بیانیه ای با شیعیان هزاره پاکستان ابراز همدردی کرد و کشتار شیعیان به دست داعش را محکوم کرد.
كدخبر: 64401
1399/10/24

به گزارش مبشرین به نقل از پرس تیوی، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با انتشار بیانیه ای با شیعیان هزاره پاکستان ابراز همدردی کرد و کشتار شیعیان به دست داعش را محکوم کرد.

 

شیخ قاسم ، در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شد ، قتل عام شیعیان را به شدت محكوم كرد و اظهار داشت كه قربانیان هیچ كینه ای نسبت به كسی ندارند و نه درگیری های ایدئولوژیك و فرقه ای دارند.

 

ایستادگی در برابر تهدیدات ویرانگر داعش برای همه فرقه های جهان اسلام عملی است. داعش یک نمایش جعلی و تحریف شده از اسلام باقی مانده و خواهد ماند.

 

شیخ قاسم اضافه کرد ، داعش همچنان خون بیگناهان را می ریزد ، بی رحمانه مردم را می کشد ، جهل در مورد اسلام را ترویج می کند ، از اخلاقیات جهان اسلام دور می شود ، بسیاری از اصول اسلام را نقض می کند ، بدعت ایجاد می کند . مسلمانان را جای دشمنان اسلام قتل عام می کند.

 

شیخ عیسی قاسم از همه ملتهای مسلمان ، اعم از سنی ، شیعه، موظفند در برابر این آفت مخرب بایستند و نسلهای آینده را در برابر تحریف ، وحشیگری و جهل داعش و خطر عظیم آن تربیت کنند./شبستان

منبع: