شیوه قرآن حفظ کردن «حاج قاسم»
یکی از همرزمان سردار سلیمانی گفت: همیشه وقتی حاج قاسم در ماشین می نشست قرآن را حفظ می کرد و صلوات می فرستاد و سوره حشر را می خواند. حتی زمان هایی که در ماشین کاری نداشت به مداح زنگ می زد و می گفت برایش مداحی کند.
كدخبر: 64394
1399/10/24

به گزارش مبشرین به نقل از رادیو مقاومت، ابراهیم شهریاری از دوستان و همرزمان سردار سلیمانی در برنامه عصر مقاومت گفت: یادم هست شب رحلت حضرت امام خمینی (ره) مانوری داشتیم و حاج قاسم گفته بود بچه ها برای سلامتی امام دعا کنند و از تک تک بچه ها این را پرسید و آنقدر ولایت برای ایشان اهمیت داشت.

 

وی ادامه داد:‌ همیشه در ماشین می نشست قرآن را حفظ می کرد و صلوات می فرستاد و سوره حشر را می خواند. سردار سلیمانی روی قرآن کریم تسلط خوبی داشت. حتی در ماشین زمان هایی که کاری نداشت به مداحی زنگ می زد و می گفت برایش مداحی کند.

 

شهریاری گفت: حاج قاسم هیچ وقت بستگان و اطرافیانش را فراموش نکرد و همیشه و در همه حال به یاد آنها بود. همه فرماندهان ما ولایت مدار هستند. یادم است یکبار همراه با حاج قاسم به مشهد رفته بودیم و ایشان مشغول سخنرانی بودند که به یکباره تلفن شان زنگ خورد و گفتند که سوریه در حال سقوط است همانجا سخنرانی را قطع کرده و از مردم عذرخواهی کردند و به سرعت خودشان را به سوریه رساندند.

 

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

منبع: