امام جمعه بندر دیر: حراست از ماهیت انقلاب اسلامی ضروری است
امام جمعه بندر دیر استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از تحریف افراد مغرض و جاسوس دشمنان نظام، حراست و نگهبانی از ماهیت انقلاب اسلامی ضروری است.
كدخبر: 64373
1399/10/23

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ماهیت دینی، ضد فساد و اشرافی گری و ضد استکبار و آمریکا بود که باید این محتوا حفظ شود.

وی پاسداری عملی از انقلاب را ضروری خواند و گفت: در نوشته‌ها، گفته‌ها و فضای مجازی از اسلامی بودن انقلاب که آزادی، استقلال، رفاه و عدالت به همراه دارد، بیان شود و نشان دهیم که پای بند به انقلاب هستیم.

امام جمعه دیر در ارتباط با دغدغه جوانان دوست‌دار محیط زیست دیر بیان کرد: نسبت به دغدغه جوانان باید پاسخگو باشیم و بی اعتنایی به نسل جوان سرخوردگی می‌آورد.

وی با اشاره توقیف کالای همراه ملوان ( ته لنجی) گفت:  کالایی که به صورت قانونی از گمرک ترخیص می‌شود نباید آن را توقیف کند.

حسینی افزود: مردم وفادار به نظام اسلامی هستند و مسئولان باید مساله ته لنجی را برای همیشه برای آنها حل کنند.

فرماندار دیر گفت: ویروس کرونا تمام شدنی نیست و باید حداکثر مراقبت را داشته باشیم.

کریم علی حسنی افزود: سیستم پایش تصویری برای ایمنی و کنترل شهرستان باید هر چه زودتر اجرایی شود.

وی افزود: انتخابات سال آینده با حضور مشارکت حداکثری مردم انجام شود.

فرماندار دیر ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا بستر آرام و با تعامل برای رفع مشکلات مردم با کم ترین چالش فراهم شود.

وی در باره با دغدغه جوانان دوست‌ دار محیط زیست نسبت به یک طرح سرمایه‌گذاری در ساحل شهر دیر گفت: دغدغه و اعتراض جوانان محیط زیستی برای ما مهم و اساسی است.

علی حسنی اضافه کرد: سرمایه‌گذار طرح پرورش لارو میگو روال قانونی طی کرده‌است اما برای رفع دغدغه جوانان باید مدیران‌کل شفاف سازی کنند تا حداقل برای اقنای نظرات، چگونگی روال انجام استعلام‌ها برای مردم و جوانان تشریح شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: نام‌گذاری میدان در بلوار معلم در شورای فرهنگ عمومی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

غلامرضا ناطقی پور افزود: منع تردد در سطح شهر مصوبه جلسه گذشته شورا بوده که در دستور کار نیروی انتظامی قراردارد و طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه و شبکه بهداشت و درمان اجرا می‌شود.

وی در باره با کودکان خیابانی خارجی گفت: باید جلسه‌ای با حضور بهزیستی برای جمع‌آوری این کودکان در سطح شهر صورت گیرد.

معاون امور پرورشی آموزش و پرورش دیر گفت: وفور کودکان خیابانی خارجی بصورت سازمان یافته در شهر دیر آسیب زا است.

اسماعیل مختارزاده افزود: جمع کردن این کودکان عزم جدی و روش خاص می‌طلبد.

منبع: