نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه:
فعالیت‌های فرهنگی استان بوشهر حمایت می‌شود
نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های فرهنگی استان بوشهر حمایت می‌شود.
كدخبر: 64371
1399/10/23

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر دوشنبه در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگی و تبلیغی فعالیت‌های خوبی را داشته است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی، فعالیت‌های متنوع سازمان تبلیغات اسلامی را در عرصه فرهنگ دینی مؤثر عنوان کرد و افزود: ما در حد توان خود باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های فرهنگی این استان را گسترش دهیم.

نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.

محدودیت منابع مالی در حوزه فرهنگ دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در این دیدار با تأکید بر ظرفیت‌های غنی فرهنگی، تبلیغی و قرآنی این استان اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه فرهنگ و دین، از دیرباز دارای شخصیت‌هایی عالم، انقلابی، مسجدمحور و مردمی بوده که روحیه استعمارستیزی خود را از اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) الگو گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری وجود هم‌وطنانی از اهل سنت در مناطق کنگان، جم و عسلویه را فرصتی برای تقویت وحدت اسلامی عنوان کرد و بر لزوم اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وحدت‌بخش و امیدآفرین برای توسعه و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و همچنین مبارزه با توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی تأکید کرد.

وی تقویت تعامل و هم‌افزایی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با نهادهای فرهنگی و شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب اسلامی را محور برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به محدودیت باورنکردنی منابع مالی در حوزه فرهنگ دینی بر لزوم اختصاص اعتبار مناسب در جهت اجرای طرح‌های فرهنگی و مذهبی تأکید کرد و خواستار اعمال نگاه ویژه نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی، در اصلاح لایحه بودجه، به فرهنگ دینی شد.

منبع: