هشدار مفتی کل فلسطین نسبت به خطر حفاری های جدید زیر مسجدالاقصی
شیخ محمد حسین نسبت به خطر حفاری های جدید در زیر مسجدالاقصی هشدار داد و این اقدام را محکوم کرد.
كدخبر: 64346
1399/10/23

به گزارش مبشرین به نقل از «معا»، شیخ محمد حسین، مفتی کل قدس و خطیب مسجدالاقصی نسبت به  خطرهای سوء استفاده مقامات صهیونیستی از شرایط موجود و انجام حفاری های جدید در جنوب غرب مسجدالاقصی هشدار داد.

 

شیخ محمد حسین گفت: انجام حفاری در صحن البراق نزدیک باب المغاربه منجر به سست شدن پایه های مسجدالاقصی و تخریب آن می شود و این حفاری ها به طور مستمر ادامه دارد و نه تنها متوقف نشده است، بلکه در اماکن متعدد دیگر در یک زمان در حال انجام است و این اقدامات در راستای تلاش های مقامات صهیونیستی در یهودی سازی جنوب غرب مسجدالاقصی است.

 

خطیب مسجدالاقصی در ادامه از شهروندان و محافظان مسجدالاقصی خواست برای جلوگیری از تلاش های اشغالگران هشیار باشند، زیرا صهیونیست ها همزمان با حملات مستمر خود به مسجدالاقصی می خواهند حواس شهروندان فلسطینی را از دیگر اقداماتشان پرت کنند.

 

شیخ محمد حسین در ادامه از سازمان ها، موسسات بین المللی و محلی خواست پیش از آنکه زمان بگذرد، جلوی حملات صهیوینست ها را بگیرید.

 

مفتی کل قدس همچنین حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی و انجام آیین تلمودی با حمایت نظامیان این رژیم در صحن های مسجدالاقصی و ممنوعیت ورود نمازگزاران را محکوم کرد./شبستان

منبع: