آیت الله عیسی قاسم کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کرد
«آیت الله عیسی قاسم» کشتار شیعیان پاکستان به دست عناصر گروهک تروریستی داعش را محکوم کرد.
كدخبر: 64345
1399/10/23

به گزارش مبشرین به نقل از منامه پست، «آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم» مرجعیت شیعیان بحرین با انتشار بیانیه ای کشتار شنیع 11 کارگر مسلمان معدن به دست عناصر گروهک تروریستی داعش در پاکستان را محکوم کرد.

 

آیت الله قاسم در این بیانیه اعلام کرد: داعش به عنوان چهره بد و دروغین و تحریف شده از اسلام باقی خواهد ماند. اسلام از چشم همه کسانی خواهد افتاد که حقانیت و صفات آن و برائتش از وحشیگری، احترامش به انسانیت انسان  و حرمت خون را نمی دانند.

 

وی افزود: داعش همچنان به ریختن خون بی گناهان، وحشیگری به روش کشتار، نادان به اسلام، بیگانه با اخلاق امت، نقض بسیاری از اصول اسلام، بدعت گذاری در آن، کشتن کسانی که شهادتین گفتند و نماز می خوانند، روزه می گیرند، حج می روند و با فکر و عمل به خداوند موخد هستند، ادامه می دهد. آنها مسلمانان را مانند گوسفند ذبح می کنند.

 

آیت الله قاسم از ملت اسلامی شیعه و سنی و همه مذاهب اسلامی دیگر خواست تا در مقابل این بیماری ویرانگر در کنار یکدیگر بایستند. هسته اصلی تربیت خود را برای نسل های آتی بر هشدار نسبت به حیله گری داعش، وحشیگری و جهل آن و خطر بزرگی که داعشی ها آن را نمایندگی می کنند، قرار دهید./شبستان

منبع: